Wszystko zaczyna się od szczegółu...

12/28/2013

Pictures #7

 

posed Natalia.
pictures by me.

11 komentarzy:

  1. bardzo ładna sukienka. fajnie komponuje się z ruinami.

    http://szicko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, pewnie tego nie opublikujesz, bo pojadę po Ego, a jeśli tak to + za odwagę. Muszę stwierdzić, że zdjęcia publikowane i robione przez Ciebie nie są dobre. To nie jest to czego oczekuję po miłośniczce fotografii. Przyczepię się tutaj do póz modelek. Są one beznadziejnie wyprofilowane. Patrząc na Twoje zdjęcia, mam wrażenie, że modelki stoją udając ruch. Zdjęcia typu "ruch" mówią o tym, że model/modelka ma go wykonywać. Twoje zdjęcia również często nie mają sensu. Ależ, owszem. Nie musi go być, ale w takim wypadku zdjęcie musi być profesjonalne.

    PS To nie ma być hejt. To jest wyrażenie mojej opinii pod ogólnodostępnym i upublicznionym przez Ciebie postem.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikuję, bo to nie jest hejt i dziękuję za obiektywną krytykę.
      Wytłumaczę się tylko, że jestem amatorką, aparat z kogoś nie czyni profesjonalisty, prawda?
      Z tym ruchem - też prawda. Modelki- koleżanki, które nigdy nie pozowały i są, żebym to ja popróbowała.
      Zajmuję się tym krótko, i również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Czytałaś coś wgl o fotografii ? Powinnaś już wiedzieć , że ruch to ruch ... Liczę na poprawę . Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. Czytałam, - owszem, oglądałam filmiki - przynajmniej wiem, że nie jestem dobra w dynamicznych zdjęciach. obiecuję poprawę...

      Usuń
  3. Powiedz koleżance żeby wyregulowała brwi XD 10 zł u fryzjera - razem z henną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. interesujesz się fotografią? to gdzie do szkoły się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mnie teraz wyśmiać, ale chciałabym iść do Opola na "fototechnik" - chociażby dlatego, że wolę robić to co lubię :))

      Usuń
    2. Zespół Szkół Ekonomicznych nr 3 może ? d; https://www.facebook.com/ekonomikopole?fref=ts ? ;_;

      Usuń
  5. A Ja myślę że dasz sobie radę. Robisz to co kochasz i owszem krytyka też ważna bo to nas motywuje i staramy się nie popełniać błędów ale jesteś także amatorką która zaczyna :)
    Wiem że początki są trudne ale nie poddajesz się ja też wiem bo moje zdjęcia na początku to jakaś katastrofa no ale jak minie rok czy dwa to już widać poprawę o ile nad tym pracujesz
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 i 11 ulubione!:)
    również dodaje!

    OdpowiedzUsuń